Shop Mobile More Submit  Join Login
THIS IS ME AND

AND THIS IS OUR CRAZY ADVENTURES, IT TOOK ME LYKE 8 MONTH BECAUSE OF HARD ACTIONSCRIPT SO DONT HATE.

>:

HAVE FUN <:
Add a Comment:
 
:iconkomakii:
Komakii Featured By Owner Jan 30, 2008
THIS IS THE BEST GAME EVAAARRRR!
>DDD
Reply
:iconbah-bleh-blair:
Bah-Bleh-Blair Featured By Owner Jan 7, 2008  Hobbyist Digital Artist
I pressed punch and slipped on the soap, whats with that?
Reply
:iconpsychofan:
Psychofan Featured By Owner Jun 23, 2007  Hobbyist Writer
O.O
I clicked "Keep standing" for..like...half an hour cuz I expected something to happen.
I am deeply dissapointed. :X It still rox though. :D ROFLOL
I just found out that Gobi's a dddeeeewwwwddd... All is understood. :3 I UNDERSTAND
Reply
:iconmoonlit93:
moonlit93 Featured By Owner Jun 16, 2007
awwwwwwww ur so cute
my friend loves gobi
why the hell does he look like a girl?
Reply
:iconwolf-shadow77:
Wolf-Shadow77 Featured By Owner Jun 14, 2007  Student Filmographer
Soap...gun?
Reply
:icontallgrass:
tallgrass Featured By Owner Feb 25, 2007
Are you supposed to spin at naughseating velocities when you go back to the kitchen?
Reply
:iconpepperface:
Pepperface Featured By Owner Jan 20, 2007
Lol :rofl:
Reply
:iconskeleton-bonesxo:
Skeleton-Bonesxo Featured By Owner Dec 28, 2006
I wish I had an awesome roomie like that >:[
Reply
:iconfoamypencils:
foamypencils Featured By Owner Oct 18, 2006
Your work is just too awesome xD
Reply
:icondirty-dennis:
dirty-dennis Featured By Owner Oct 11, 2006   Interface Designer
Wow nicely done!!:star::star::star::star:
Reply
:iconarch-guardian-angel:
Arch-Guardian-Angel Featured By Owner Oct 1, 2006  Hobbyist Traditional Artist
:lol: man
Reply
:icondiblover28:
diblover28 Featured By Owner Sep 2, 2006
omg. i missed the secret level. but i saw it in roomies 2. it was neeeat :]
Reply
:iconsnorkeling:
snorkeling Featured By Owner Sep 1, 2006
Zomg you are so sexy in this animation!
I luv you. Yesh.
Reply
:iconunanimousprime:
UnanimousPrime Featured By Owner Aug 31, 2006
GOBI HAS GIRL HAIR.
Reply
:iconchocolate-queen:
Chocolate-queen Featured By Owner Aug 11, 2006
Hahahaha! :rofl: This is hilarious! :+fav:
Reply
:iconwings1:
wings1 Featured By Owner Aug 5, 2006
WTF that wasnt a punch xD
Reply
:iconobang77:
Obang77 Featured By Owner Jul 16, 2006
1013RC0P73R5!
Reply
:iconwaltzinghippie:
waltzinghippie Featured By Owner Jul 14, 2006  Hobbyist General Artist
DANCE MONKEY DANCE.

I will be a guest on your next animation. You'll know me by the tampons I use to style my hair. Chic.

Lazyboyz don't brush their teefs, motherfockers.

Luv :heart:
Reply
:icondrevident:
Drevident Featured By Owner Jul 11, 2006   Traditional Artist
TELL ME THE SECRET CODE TO GET TO THE SECRET LEVEL, coFE. :D
Reply
:iconnefariousidiot:
nefariousidiot Featured By Owner Jul 10, 2006   Photographer
...i stood there in the bathroom for like...10 minutes, just kept clicking the keep standing button.

before i realized i was just standing there and that sucked.

:D
Reply
:iconlazymuffin:
LazyMuFFin Featured By Owner Jul 11, 2006
hahaha

fun.
Reply
:iconjamescjames:
JamesCJames Featured By Owner Jul 9, 2006   Writer
Lol, awesome. I'm definatly wasting my whole day tomorrow playing this.

This > 360.

But why can't I brush his teeth? Or slip on teh soap? Oh the hilarities that would have produced. xD

*Adds to favourites*
Reply
:iconvanished-shadow:
Vanished-shadow Featured By Owner Jul 9, 2006
Yay! GO stupid pointless violence -dances happily-
Reply
:iconblack-hat:
Black-Hat Featured By Owner Jun 24, 2006
Die gobi! DIE!!!! :ninjabattle:
Reply
:iconkooshballinator:
kooshballinator Featured By Owner Jun 21, 2006
:))
When I finished this game, I was like, "uh..." =))
Reply
:iconneui:
Neui Featured By Owner Jun 13, 2006  Student General Artist
wow, how do you make those any ways? i'd like to learn how.. lol. You're a pretty talented creator.. the simplicity is what makes it so amazing.. :clone:
Reply
:iconjojomanga:
jojomanga Featured By Owner Jun 13, 2006  Hobbyist Traditional Artist
ahhahahahhaa
Reply
:iconplaid-duckie:
plaid-duckie Featured By Owner Jun 12, 2006   Traditional Artist
oh ahahahah i get it its smile then punch XD
Reply
:icontrigunfreak158:
trigunfreak158 Featured By Owner Jun 9, 2006
hehe
Reply
:iconxeviousthegreat:
XeviousTheGreat Featured By Owner Jun 4, 2006
hhahahaha i think im going to have to show some of the people i know this stuff.
Reply
:iconxtoxicxempirex:
xTOXICxEMPIREx Featured By Owner May 24, 2006   Filmographer
LOL WTF OMG ROFL!!! wtf. really funny, to short.
Reply
:iconjackyness:
Jackyness Featured By Owner May 22, 2006
ZOMG I POKETH YOU.

You act like my friend Kimmy. I wuv you. *hugs*
Reply
:iconshantex:
Shantex Featured By Owner May 7, 2006
OMFG. I R VICTORUOEUS!
Reply
:icontruemarmalade:
truemarmalade Featured By Owner May 5, 2006
I lost!
Reply
:iconlazymuffin:
LazyMuFFin Featured By Owner May 6, 2006
FAILURE! >:C
Reply
:icondarkgir50:
darkgir50 Featured By Owner May 5, 2006  Hobbyist Traditional Artist
WHOOOO!!! i played it like 5 times!!! n_n
Reply
:icongenomac:
Genomac Featured By Owner May 2, 2006  Hobbyist General Artist
everyone with in reading distance
i got the secret level on my first try

:headbang: :finger: :boogie:
and then i pelvic thrust rapidly
Reply
:icongilbertfan:
gilbertfan Featured By Owner May 1, 2006   Photographer
I cannot find this stupid secret level, although one time it went wierd and when I hit stab Gobi, then ROFL, then Punch, ...you got shot by the mirror man .... o.O am I missing something??
Reply
:iconlazymuffin:
LazyMuFFin Featured By Owner May 1, 2006
yes, theres no bonus page.
Reply
:icongilbertfan:
gilbertfan Featured By Owner May 1, 2006   Photographer
=o You're kidding... well... poo.
Reply
:icongilbertfan:
gilbertfan Featured By Owner May 1, 2006   Photographer
I cannot find this stupid secret kevel, although one time it went wierd and when I hit stab Gobi, then ROFL, then Punch, ...you got shot by the mirror man .... o.O am I missing something??
Reply
:iconyannie207:
yannie207 Featured By Owner Apr 30, 2006
haha, love it
Reply
:iconxgabbixthexartistx:
xGabbixThexArtistx Featured By Owner Apr 30, 2006
Lmao the music is good x3 that makes me want to play it over again. I'm Confussed if its a he or a she.. Or jsut a heshe ;0
Reply
:iconnanaki7:
Nanaki7 Featured By Owner Apr 29, 2006
I found an error, stab gobi > ROFL > Kick
Reply
:iconlaughingskeleton:
LaughingSkeleton Featured By Owner Apr 29, 2006  Hobbyist General Artist
that was fun XD
Reply
:iconroannasold:
roannasold Featured By Owner Apr 29, 2006
[link]
kimat mateti ba "keep standing" you rock.
all your stuff cracks me up.
gadol,anak, ^_________________________________^
Reply
:iconstellamarie:
StellaMarie Featured By Owner Apr 29, 2006   Writer
This is very, very funny.
Reply
:iconsir-integra:
sir-integra Featured By Owner Apr 28, 2006
so um why woud you want to stab her...or him.....or her....gobi?
Reply
:iconlazymuffin:
LazyMuFFin Featured By Owner Apr 29, 2006
him.

because he looked at me funny.
Reply
:iconsir-integra:
sir-integra Featured By Owner Apr 29, 2006
oh ok lol
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 253 KB




Details

Submitted on
April 26, 2006
Image Size
253 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
31,216
Favourites
556 (who?)
Comments
378
Downloads
17,674
×